Axis Bank Smart Forex Corporate Travel Card Login


Termos e Condições Programa eDGE de Recompensa de Lealdade: O Programa de Recompensa de Lealdade eDGE da Axis Bank permite que os membros elegíveis acumulem Pontos para transacções e outras acções que possam ser especificadas pelo Banco Axis de tempos em tempos. Os pontos acumulados nessas transações podem ser trocados por uma grande variedade de prêmios que podem ser oferecidos pelo programa de recompensas de eDGE Fidelidade de tempos em tempos. Membro: Um membro do eDGE Loyalty Rewards é um cliente elegível do Banco Axis que opta por aproveitar os benefícios do Programa de Recompensa de Lealdade do eDGE. Uma Relação de Recompensa de Fidelidade do eDGE significa um ou mais dos produtos e serviços do Banco do Eixo, listados no que se segue que são elegíveis para inclusão em Recompensas de Lealdade eDGE e são aproveitados por um membro. Pontos: Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE são os pontos de recompensa creditados a uma conta de recompensa de eDGE de Fidelidade de membros, como resultado de quaisquer transações de membros do eDGE Loyalty Rewards que sejam elegíveis para a obtenção de Pontos de acordo com os termos do programa. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE também podem ser debitados da conta de membros quando resgatados ou expirados. Conta de Recompensa de Lealdade do eDGE: A conta de recompensa de Lealdade do eDGE significa a conta de transações relacionadas a Recompensas de Lealdade do eDGE para um membro em particular e inclui pontos ganhos, menos resgatados e expirados. Produtos: os produtos elegíveis do eDGE significam que o Banco Axis (produtos bancários, serviços e transacções) nos quais os clientes ganharão Pontos de Recompensa no âmbito do programa eDGE Loyalty Rewards para as suas transacções ganham acções conforme definido pelo programa. Recompensas: As recompensas referem-se a todos os itens nos catálogos de recompensas e oferecidos pelo parceiro em troca de pontos acumulados durante o programa. Todos os clientes do Axis Bank com Poupança, NRI (incluindo NRE e NRO) e a conta Inaam são elegíveis para fazer parte do Programa de Recompensa de Lealdade do eDGE, excepto os clientes que detêm as empresas e o Governo Trust Savings Account, sem frescuras e conta de poupança básica. O critério de elegibilidade será revisto periodicamente. Apenas os clientes em boas condições e sem valores vencidos serão elegíveis para o Programa de Recompensa de Lealdade do eDGE. Para ganhar pontos nas transações do Family Banking, o membro principal deve possuir uma Conta de Poupança - Prime e acima, enquanto outros membros da família adicionados pelo membro principal, podem possuir qualquer Conta de Poupança, com exceção da Conta Poupança de Empresas e Governo, sem frescuras E Conta de Poupança Básica. O titular da conta primária pode adicionar até 3 membros a mais no programa de Banca Familiar. Os seguintes titulares de contas correntes são elegíveis para fazer parte deste programa: Conta Corrente Normal (CANOR) A partir de 10 de novembro de 2014, todas as contas de poupança elegíveis, clientes da conta Inaam e NRI precisam manter um saldo mínimo mensal médio (AMB) de Rs. 25.000 por mês para ser elegível para ganhar Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE. Os clientes da Borgonha não precisam manter uma AMB de Rs. 25.000 para ganhar pontos. Os pontos ganhos serão baseados em 3 lajes AMB mantidas. Se AMB estiver entre Rs. 25.000 a Rs. 1,00,000 x pontos de recompensa serão ganhos. Se AMB estiver entre Rs. 1,00,000 para Rs. 5,00,000 2x pontos de recompensa serão ganhos Se AMB for maior do que Rs. 5,00,000 3x pontos de recompensa serão ganhos. Os membros elegíveis para o Family Banking ganharão pontos com base no relacionamento bancário familiar mantido com o banco. Por exemplo: Se o valor da relação familiar total for maior que Rs. 5,00,000, eo saldo AMB mantido pelo mesmo indivíduo está entre Rs. 25.000 a Rs. 1,00,000 então os membros da família ganharão 3x pontos devido ao seu valor de relacionamento familiar. Clique aqui para saber mais sobre o cálculo do saldo mensal médio. Para contas de poupança, conta de Borgonha, conta NRI, conta Inaam, cálculo do saldo mensal médio no programa de recompensas de fidelidade eDGE é feito para cada ID de cliente mantida com o banco Axis. Se um cliente detém 2 contas de poupança com um único ID de cliente para ambas as contas, o saldo médio mensal calculado para atribuir pontos é uma soma do saldo médio mensal mantido para ambas as contas. Caso o cliente não mantenha uma AMB mínima de Rs. 25.000 em um mês para a soma das contas mantidas no ID de cliente individual, então ele não ganhará quaisquer pontos, mesmo se ele faz uma operação de ganhar elegíveis. Para o Family Banking, o cálculo do Family Balance no programa eDGE Loyalty Rewards é feito para todas as identificações de cliente etiquetadas com uma ID de família mantida com o Axis Bank. A) Acesso através do Banco do Eixo - Internet Banking: i) Os membros podem acessar o programa acessando o site do Banco do Eixo. Efetue login, selecione Recompensas de fidelidade do eDGE na página Resumo da conta e aceite os Termos e condições do programa para resgatar seus pontos. Os clientes da Axis Bank Current Account não poderão aceder ao programa eDGE Loyalty Rewards através desta funcionalidade. B) Acesso através da aplicação móvel Axis Bank: i) Os membros podem iniciar sessão na aplicação móvel do Axis Bank. Ii) Selecione Recompensas de Lealdade do eDGE no menu. C) Acesso através do site eDGE Loyalty Rewards: i) Ao registar-se no site eDGE Loyalty Rewards, a página de registo do programa eDGE Loyalty Rewards terá uma caixa suspensa solicitando detalhes do produto como detalhes da conta de poupança, detalhes do cartão de crédito e detalhes do cartão de crédito. Detalhes do empréstimo. O cliente pode optar por se registrar usando qualquer um desses produtos e fornecer os detalhes relevantes. Ii) Uma vez que o produto tenha sido selecionado, o membro precisa se registrar on-line usando seu ID de cliente, Nome como gravado em seu Cartão de Crédito de Débito, Número de Conta de Poupança e Data de Nascimento conforme registros bancários para ativar a conta e começar a usar os pontos de recompensa E outros benefícios do programa. Iii) Os clientes da Conta Corrente também poderão se registrar através do website selecionando os detalhes da Conta Corrente no menu suspenso. Uma vez que o produto foi selecionado, o membro precisa se registrar on-line usando o ID de cliente, Número de conta corrente, Nome da conta usado para abrir a Conta atual. D) Acesso através do Call Center do Banco do Eixo i) Os clientes podem aceder ao programa telefonando para os centros de chamadas do Banco do Eixo em 1800-209-5577 ou 1800-103-5577. E) Para clientes da Conta de Empréstimos, o cliente precisará inserir seu Nome de Conta de Empréstimo como parte do processo de validação. F) O membro deve configurar um Nome de Usuário e uma Senha como parte do processo de registro. Caso o membro se esqueça do nome de usuário, ele pode efetuar login usando seu ID de cliente. G) O endereço de e-mail fornecido durante o processo de registro será tratado como o endereço de e-mail específico do Programa de Prêmios de Fidelidade do eDGE eo membro receberá todas as comunicações por e-mail relacionadas ao programa neste endereço de e-mail. O endereço de e-mail fornecido seria usado apenas para a comunicação relacionada à fidelidade e não afetaria a atualização de seu endereço de e-mail registrado no banco. H) Para os resgates do voucher eletrônico no site do eDGE Loyalty Rewards, a comunicação relevante será enviada somente para o endereço de e-mail registrado pelo Banco. I) É responsabilidade exclusiva do membro activar a conta online. O Axis Bank não será responsável pela ativação das contas. J) Os membros do eDGE Loyalty Rewards beneficiarão de ofertas especiais, promoções e privilégios que podem ser fornecidos pelo Banco Axis e seus parceiros de tempos em tempos. A adesão está sujeita aos critérios e condições de elegibilidade do programa (incluindo os limites anuais de acréscimo de Pontos), conforme determinado pelo Banco Axis. O Axis Bank reserva-se o direito, a qualquer momento e sem aviso prévio, de impor um período de validade à adesão. K) A adesão ao Programa de Recompensa de Lealdade eDGE não é transferível. L) No caso de titulares conjuntos ou múltiplos de Relações de Recompensa de Fidelidade do eDGE, todos os signatários autorizados serão automaticamente inscritos no Programa de Recompensa de Lealdade eDGE; no entanto, o uso e resgate dos Pontos só estará disponível para o signatário primário de recompensas de Lealdade eDGE identificado Em registros do Banco Axis e é limitado, conforme descrito nestes Termos e condições de amplificação. No entanto, cada detentor da eDGE Loyalty Rewards acumulará Pontos, dentro do âmbito do programa, relativamente às suas contas ou serviços relacionados e os mesmos serão creditados na Conta de Recompensa de Fidelidade do eDGE. M) As contas são identificadas pelo Número de Identificação do Cliente (ID do Cliente) do principal signatário, tal como estabelecido nos registos de clientes mantidos pelo Banco Axis. N) Caso o (s) signatário (s) da conta ou titular (es) suplementar (es) de conta sejam afastados da Relação de Recompensa de Fidelidade do eDGE qualificada, então tal (s) signatário (s) ou detentor (es) de contas suplementares já não são elegíveis para participar na eDGE Fidelidade Programa de recompensas. O) O Banco do Eixo reserva-se o direito de retirar qualquer participação individual no Programa de Recompensas de Lealdade do eDGE e revogar quaisquer Pontos acumulados. P) A adesão ao Programa de Prêmios de Fidelidade do eDGE é automaticamente rescindida após a morte ou falência do Titular do Prêmio de Lealdade Principal eDGE q) Após a rescisão da associação, todos os Pontos acumulados na Conta de Recompensa de Lealdade eDGE (conforme definido abaixo) Fica fechado. O Axis Bank determinará periodicamente, a seu critério, quais são as relações de recompensa de fidelidade do eDGE ou quais transacções do Axis Bank CardBank são elegíveis para inclusão no Programa de Recompensas de Lealdade do eDGE e quantos Pontos de Recompensa de Lealdade do eDGE devem ser obtidos e em que base. O Banco do Eixo também determinará, de tempos em tempos, o número de Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE necessários para o resgate de qualquer recompensa. Um membro deve ser um cliente em boa reputação, tendo ganho um número mínimo de Pontos de Recompensa de Lealdade eDGE (atualmente 300 Pontos) para ser elegível para resgate. Em caso de reversão de qualquer transação elegível, os Pontos de Recompensa de Fidelidade eDGE creditados na Conta de Recompensa de Fidelidade do eDGE como resultado dessa transação elegível serão deduzidos do saldo acumulado de Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE podem ser adquiridos apenas de acordo com os termos determinados pelo Banco Axis. Mais especificamente, durante um período de promoção, oferta especial, reembolso ou apagão, o Banco do Eixo pode decidir não permitir a obtenção dos Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE em transacções já descontadas. As compras em Cartões de Crédito Adicionais acumularão Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE, que serão creditados na conta principal dos detentores de Relacionamento de Recompensa de Fidelidade do eDGE. Apenas o titular da conta primária pode resgatar Pontos. Os pontos são ganhos para cada um dos Relacionamentos de Recompensa de Fidelidade do eDGE ou transação elegível sujeita aos critérios de ganho de Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE e nenhum Ponto de Recompensa de Fidelidade do eDGE será concedido retroativamente. Uma lista indicativa mas não necessariamente completa de exceções aos ganhos dos Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE por tipo de Relações de Recompensa de Lealdade do eDGE ou Transações Elegíveis é fornecida no Anexo A. O cliente da Conta Corrente só ganhará pontos nas transações especificadas nas regras de ganhos para Conta Corrente Clientes, na retenção das Contas Correntes elegíveis acima mencionadas nos critérios de elegibilidade. A partir de 16 de janeiro de 2015, os clientes da Conta Corrente não precisam ter um cartão de Débito de Conta Corrente para serem elegíveis para o programa. Todos os clientes do Programa Ativo da Axis são elegíveis para ganhar Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE sujeitos aos seguintes termos e condições. Este conjunto será designado doravante como o programa. O Cliente só ganhará um máximo de 500 pontos na meta semanal de Passo por Etapa de 70.000 passos. O Banco de Aisis determinará, de tempos em tempos, a seu critério, quais eDGE Loyalty Rewards Relacionamentos ou ações são elegíveis para inclusão no Programa de Recompensas de Lealdade eDGE e quantos eDGE Pontos de Recompensa de Lealdade a serem obtidos e em que base. Os pontos ganhos através de ações de ganhos elegíveis serão creditados aos clientes eDGE Rewards de Loyalty por 5 dias úteis da semana seguinte. O cliente pode visualizar estes pontos no separador GANAR HISTÓRICO no site do programa edgerewards. axisbank ou ligar para o número do centro de atendimento do Axis Bank: 1800 209 5577. Todos os resgates serão cumpridos utilizando apenas o ID de e-mail do banco de clientes. Isso pode ser, mas não restrito, ao ID de e-mail registrado no programa eDGE Loyalty Rewards. As TCs acima são adicionais ao programa de Recompensas de Lealdade eDGE, TCs aqui mencionadas. O programa acima está sujeito a alterações de tempos em tempos de acordo com a política do Axis Bank Ltd e Axis Bank, a seu exclusivo critério, tem o direito de alterar as condições acima e as normas de elegibilidade durante a moeda desta facilidade. Conta de Investimento de Carteira (PIS) permite NRIs para investir em ações de empresas indianas sob repatriamento ou não repatriamento base. Os pontos serão aplicáveis ​​ao NROPI NREPI. O Cliente ganhará no máximo 20 pontos na Data de Negociação. O cliente pode visualizar estes pontos no separador Histórico de ganhos no Web site do programa. Os pontos são calculados arredondando para baixo o valor da transação para o número inteiro mais próximo e de acordo com os critérios definidos para cada produto do Banco Axis. Por exemplo, se o valor de transação for Rs. 259 será arredondado para baixo para o número inteiro mais próximo Rs. 200 para fins de cálculo de Pontos. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE não podem ser atribuídos e não podem ser penhorados. No caso de uma alteração no estatuto da Relação de Recompensa de Fidelidade do eDGE (tal como uma actualização ou uma descida do mesmo), o cálculo do eDGE Loyalty Reward Points pode ser ajustado de acordo com o estatuto revisto do eDGE Loyalty Rewards Relationship. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE são válidos por um período de três (3) anos, a partir do dia do mês em que os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE são obtidos. Por exemplo, se um membro obteve Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE em 10 de Janeiro de 2013, os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE serão válidos para resgate até 10 de Janeiro de 2016. A menos que sejam utilizados antes da data de validade, os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE expirarão nessa data . A partir de 01 de maio de 2016, todos os Pontos de Recompensa de Fidelidade da eDGE ganhos pelos clientes em ou antes de 01 de maio de 2013 ficarão caducados. Como os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE têm uma validade de 3 anos, os pontos expirarão automaticamente após um lapso de 3 anos a contar da data da atribuição. Isso está de acordo com os termos e condições do programa. Para conhecer o seu saldo do eDGE Loyalty Reward Point, inicie sessão no Internet Banking Mobile App ou edgerewards. axisbank. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE também expirarão no caso de nenhuma transação de ganhos na Conta de Recompensa de Fidelidade do eDGE em um período de 365 dias. Após a expiração, os Pontos de Recompensa de Fidelidade eDGE não utilizados serão removidos da Conta de Recompensa de Fidelidade do eDGE na data de validade e não poderão ser re-creditados. É responsabilidade dos detentores do eDGE Loyalty Rewards Account estar ciente do número de Pontos de Recompensa de Fidelidade eDGE em sua conta e da data de validade. Todos os gastos efectuados no âmbito do Programa serão elegíveis para ganhar Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE, excepto o que será excluído pelo Banco Axis de tempos em tempos. Actualmente, tais excepções incluem: emspo Transferências de saldo emspo Adiantamentos de dinheiro emspo Todas as transacções onus emspo Encargos financeiros (por exemplo, taxa de atraso de pagamento, taxas de serviço desonradas, taxa de serviço, encargos de transacção) emspo Transacções disputadas emspo Qualquer compra feita nas estações de serviço de bombas de gasolina emspo Pagamento de inscrição Para o Programa (se houver) O resgate dos Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE está sujeito a: aprovação do Emspo Axis Bank e termos condições de amplificação relevantes para a recompensa. Emspo Disponibilidade da recompensa no momento do pedido de resgate. Restricções impostas por qualquer fornecedor ou emissor da recompensa. Sempre que necessário, o Banco Axis poderá, sem aviso prévio, cancelar a ordem de recompensa de fidelidade da eDGE ou substituir a recompensa por outra, de natureza e valor comparáveis, conforme determinado pelo Banco Axis. O Banco Axis reserva-se o direito de introduzir novos produtos e substituir os existentes em qualquer ponto no tempo sem prévio aviso ao membro. Termos adicionais condições de amp para cada recompensa devem ser estabelecidos nos vales de presente emitidos para o membro. Apenas os clientes com relações ativas do eDGE Loyalty Rewards podem solicitar o resgate de Pontos. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE acumulados só podem ser resgatados pelo titular do relacionamento primário e não por um titular de conta adicional. As recompensas físicas resgatadas serão entregues em endereços registados no Banco Axis e na Índia apenas, salvo indicação em contrário na descrição do produto recompensado. Todos os Vouchers eletrônicos resgatados nas instalações do programa serão resgatáveis ​​somente na Índia na respectiva marca, a menos que especificamente especificado o contrário. Os resgates do e-Voucher do catálogo da NRI podem ser resgatados em lojas comerciais de marcas selecionadas, conforme especificado no catálogo de produtos, contra esses produtos específicos, no país, conforme mencionado na descrição do produto recompensado. Os Pontos não podem ser trocados por dinheiro ou crédito ou podem ser usados ​​para obter adiantamentos em dinheiro, ou ser usados ​​contra pagamento por quaisquer encargos incorridos na Relação de Recompensa de Lealdade do eDGE. As recompensas resgatadas não são trocáveis ​​por outras recompensas ou reembolsáveis, substituíveis ou transferíveis por dinheiro ou crédito sob quaisquer circunstâncias, nem podem ser reconvertidas de volta aos Pontos de Recompensa de Fidelidade da eDGE. Uma vez trocados por outro programa de fidelidade de parceiros, se for o caso, os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE não podem ser transferidos de volta. O Axis Bank não dá garantias ou representações expressas ou implícitas, no que diz respeito ao tipo, qualidade ou aptidão das dádivas fornecidas através do Programa de Recompensa de Lealdade eDGE. Os presentes serão acompanhados de informações de garantia sempre que aplicáveis ​​do fabricante e as reivindicações devem ser dirigidas diretamente aos fabricantes. O Axis Bank não se responsabiliza pela qualidade dos bens ou serviços prestados pelos estabelecimentos comerciais que participam no Programa de Fidelização eDGE. Todos os litígios a este respeito serão assumidos directamente pelo membro com o estabelecimento participante. Quaisquer custos adicionais incorridos com relação ao resgate de qualquer recompensa serão de responsabilidade exclusiva do membro. A emissão de um certificado de resgate para refeições, viagens ou alojamento em hotel não constitui uma reserva. O membro é responsável por fazer todas as reservas e notificar os estabelecimentos comerciais participantes da recompensa (s) que ele vai resgatar. Outros benefícios do Banco Axis, que são ativados pelo uso das Relações de Recompensa de Fidelidade do eDGE, não se aplicam a bens ou serviços recebidos como recompensas no âmbito do Programa. O Axis Bank pode suspender o resgate de pontos em que a conta do Cartão de Crédito do Banco Axis não esteja em boa situação (vencida ou em cobrança). O Axis Bank não será, em caso algum, responsável pelo produto e / ou serviços resgatados dos Pontos de Recompensa de Fidelidade da eDGE, de qualquer forma, incluindo mas não se limitando a qualquer defeito ou deficiência em, ou em relação a qualquer reclamação resultante da não utilização Ou uso dos Pontos, ou no uso de certificado de resgate para refeições, viagens ou alojamento em hotel ou no uso, durabilidade de qualquer serviço de produtos adquirido por resgate de Pontos. Disponibilidade de estoque e preços para qualquer recompensa no catálogo eDGE Rewards está sujeito a alterações. Em caso de falha de resgate por uma questão técnica ou de rede, o Banco Axis não será responsável pela referida alteração na disponibilidade de acções ou de preços no período intercalar. Entrega de prêmios resgatados da Loja de Prêmios Os produtos de vouchers de presente (s) solicitados serão entregues de acordo com os cronogramas de entrega abaixo mencionados i. Os Vouchers eletrônicos instantâneos serão enviados instantaneamente para seu banco registrado. Em caso de situações imprevistas será entregue no máximo dentro de 24hours. Se os e-Vouchers instantâneos não forem entregues em sua caixa postal dentro de 24 horas, por favor, ligue para o nosso número de atendimento ao cliente em 1800-103-5577, 1800-209-5577. Os vouchers eletrônicos instantâneos, uma vez resgatados, não podem ser cancelados. Ii. E-Vouchers a serem utilizados no estrangeiro pelos clientes NRI serão entregues no prazo de 3 dias úteis. Iii. Os vouchers serão entregues em 6 dias úteis. Iv. Todos os outros produtos, incluindo resgates de recompensas múltiplas, serão entregues em 9 dias úteis para cidades do Metro e em 9-13 dias úteis para cidades não-metropolitanas. V. Os produtos enviados através do Speed ​​Post serão entregues em 21 dias úteis. Vi. E-voucher é enviado do customer. shipmentedgerewards. co. in para o seu e-mail ID registrado. Cidades cobertas sob os metros: Deli, Noida, Gurgaon including a região de NCR, Mumbai, Vashi, Thane, Chennai, Calcutá, Bengaluru, Pune, Hyderabad, Secunderabad, Ahmedabad, Chandigarh, Jaipur, Indore. Vi. Se os resgatados e-Vouchers instantâneos e-Vouchers produtos de vouchers) não são recebidos de acordo com os prazos de entrega estipulados mencionados acima. Então o membro precisa intimar o Banco do Eixo para não receber dentro de 30 dias da data de resgate. Vii. O Axis Bank não se responsabiliza por qualquer atraso ou perda na entrega do (s) presente (s) vouchers. uma. As Recompensas físicas resgatadas só serão enviadas no endereço registado no Banco Axis e na Índia, salvo indicação em contrário na descrição do produto recompensado e, no caso do voucher electrónico, serão enviadas para o e-mail registado do Banco Axis. Os produtos selecionados do catálogo NRI podem ser trocados e usados ​​nas respectivas lojas de marca fora da Índia. Caso o membro tenha mudado seu endereço recentemente, ele precisaria visitar a agência do Banco do Eixo mais próxima para solicitar uma mudança no endereço. O mesmo é válido no caso de uma alteração deve ser feita no e-mail id registrado no banco. Só depois que o membro recebe uma confirmação de mudança de endereço deve fazer um pedido de resgate dos Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE. Sob nenhuma circunstância o giftreward ser entregue a qualquer endereço diferente do banco (s) do Axis Bank registrado (s). B. A entrega será feita somente contra o aviso por escrito de recebimento do bilhete por qualquer ocupante no endereço registrado. Tal reconhecimento será considerado como reconhecimento do membro. C. Não será efectuada qualquer expedição à P. O. Box endereços ou para endereços fora da Índia. D. O Axis Bank ou um prestador de serviços de terceiros, como uma empresa de courier, deve fazer três tentativas para entregar o giftreward encomendado para o endereço registrado. Se o giftreward não for entregue após três tentativas, a ordem de resgate será cancelada e os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE serão devolvidos creditados à conta de membros de acordo com o devido processo. E. Se um giftreward recebido é danificado, e i. Se o dano for evidente pela condição da embalagem, o membro deve recusar-se a aceitar a remessa e obter uma nota de recusa da empresa de courier e informar o nosso centro de atendimento ao cliente no prazo de 3 dias após a recepção do presente. Ii. Se o dano for descoberto após a abertura da embalagem, o membro deve manter todos os materiais de embalagem e cartões intactos e devolver todo o material ao Gerente, Serviço de Atendimento ao Cliente - Cartões de Crédito. Se o Axis Bank considerar que as mercadorias devolvidas são defeituosas ou não conformes com a descrição do Catálogo de prémios de fidelidade do eDGE, o Axis Bank procurará obter substitutos para os artigos e, caso contrário, creditará os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE ao Conta de membros. O membro não terá, posteriormente, qualquer reclamação contra o Banco Axis. Iii. Em caso de recebimento de bens danificados, defeituosos ou deficientes, o membro deverá informá-lo ao Serviço de Atendimento ao Cliente do Axis Bank no prazo de 3 dias úteis após o recebimento da entrega. No entanto, caso não o faça, a recompensa será considerada como aceita e o pedido dos membros não será recebido. Iv. Em caso de recepção de vouchers incorretos ou inválidos, o membro deve informá-lo ao Serviço de Atendimento ao Cliente do Axis Bank no prazo de 3 dias úteis a contar da recepção. No entanto, em caso de não realização, os vouchers serão considerados válidos e aceites e os membros requerentes não serão recebidos. Eu. A funcionalidade Pontos Plus Pay permite ao membro a opção de resgatar recompensas utilizando uma combinação de Pontos de Recompensa de Fidelidade eDGE e pagamento em dinheiro através do Cartão de Débito de Crédito Axis Bank, sujeito a um número mínimo de 300 Pontos de Recompensa de Lealdade eDGE. Ii. O Points Plus Pay pode ser usado para produtos exibidos na Rewards Store com exceção de e-Vouchers instantâneos. O Points Plus Pay também pode ser usado para serviços disponíveis na loja Recharges Bookings, com exceção de Music Download. Iii. O pagamento de dinheiro usando o recurso Pontos Plus Pay será permitido apenas usando o gateway de pagamento do Banco Axis iv. Um resgate mínimo de 300 pontos é aplicável ao uso do recurso Points Plus Pay v. O pagamento em dinheiro só pode ser feito usando o cartão Axis Bank CreditDebit vi. No cancelamento de recompensas resgatadas, os pontos e dinheiro serão reembolsados ​​em 15 dias úteis. No caso de haver um erro ao resgatar as recompensas, os pontos serão reembolsados ​​em 1 hora e dinheiro será reembolsado em 7 dias úteis. Vii. Se o membro não cancelar a ordem, mas levanta uma carga de volta sobre o pagamento em dinheiro feito com o Banco Axis, então é a discrição dos bancos para permitir ou rejeitar tais pedidos. Nota: Atualmente, a funcionalidade de pagamento adicional Point Plus não está disponível no código de identificação do PIN do aplicativo móvel Axis Check i. A verificação de facilidade de uso do código PIN é um cronograma de entrega indicativo dos prêmios resgatados e será entregue em seu endereço. Ii. O número de dias exibidos para entregar os prêmios resgatados são cronogramas aproximados com base nos cronogramas de remessa de empresas de courier iii. Os prêmios resgatados serão entregues somente ao endereço de correspondência registrado pelo Banco, independentemente se qualquer outro código PIN estiver sendo usado para a verificação de facilidade de uso do código PIN. Iv. O Axis Bank e os seus parceiros fazem a sua melhor tentativa de garantir a entrega atempada de recompensas ao cliente, no entanto o Axis Bank não é responsável por atrasos devido a empresas de courier ou de logística. Eu. Os Pontos de Recompensa de Fidelidade do eDGE podem ser transferidos para apenas Clientes do Banco Axis com excepção do governo de detenção de clientes. Confiança ou sem peneiras conta poupança básica. Ii. Um mínimo de 300 e um máximo de 25.000 pontos podem ser transferidos em uma única transação, porém várias transações podem ser feitas para transferir pontos. Iii. O ID de cliente é necessário para transferir pontos para outro membro. Iv. O eDGE Loyalty Rewards não é responsável ou obrigado a reembolsar, re-creditar ou cancelar quaisquer pontos que tenham sido indevidamente transferidos para um ID de cliente incorreto. O membro do eDGE Loyalty Rewards é responsável pelos detalhes inseridos ao transferir pontos para outro membro. Reembolso nas Lojas de Comerciantes: i. O valor mínimo da conta deve ser maior ou igual a Rs.100. Ii. A facilidade de resgatar pontos de recompensa de fidelidade do eDGE para compras em estabelecimentos comerciais participantes está disponível apenas em determinados cartões de crédito do Banco Axis. Para obter a lista completa de Cartões de Crédito do Banco Axis no Programa de Recompensa de Lealdade eDGE, visite edgerewards. axisbank iii. A lista de comerciantes de estabelecimentos participantes está sujeita a alterações e será atualizada no site eDGE Loyalty Rewards de tempos em tempos. Iv. O Axis Bank reserva-se o direito, a qualquer momento e sem aviso prévio, de alterar, modificar ou alterar todas as condições ou substituir total ou parcialmente a Oferta por outras ofertas, similares ou não, ou retirá-las completamente. V. Caso o membro do cartão cancele as compras feitas nos estabelecimentos participantes, o reembolso correspondente será regido pelos termos e condições dos estabelecimentos participantes. Vi. Para transações canceladas, os pontos de recompensa de fidelidade do eDGE não serão creditados de volta. No entanto, um voucher de nota de crédito será fornecido pela saída do comerciante de valor equivalente. Cashback não será aplicável para esta facilidade na loja mercante. Vii. O Axis Bank não receberá qualquer pedido de cancelamento de resgate de pontos de recompensa de eDGE Reward, aproveitando esta facilidade na loja comercial. Viii. A facilidade de resgatar os pontos de recompensa de fidelidade do eDGE para compras está disponível apenas nas lojas de estabelecimentos comerciais participantes, e não no site do comerciante ix. Esta facilidade é exclusivamente fornecida pelos comerciantes das tomadas participantes eo Banco Axis não detém qualquer garantia e não é representativo da entrega, dos serviços, da adequação, da comercialização, da disponibilidade ou da qualidade da instalação ou dos serviços de produtos disponibilizados por si das lojas participantes Comerciantes por meio desta facilidade. X. O Axis Bank reserva-se o direito de prorrogar ou encerrar esta facilidade sem aviso prévio. Quaisquer disputas relativas à entrega, serviço, adequação, comercialização, disponibilidade ou qualidade dos produtos servidos pelo comerciante das saídas participantes por meio desta facilidade devem ser endereçadas por escrito pelo Cliente do Cartão de Crédito do Banco Axis diretamente ao comerciante. O Banco do Eixo não deve ter qualquer comunicação a este respeito. XI. O Axis Bank não será responsável por qualquer perda ou dano que possa ser sofrido, ou por qualquer dano pessoal que possa sofrer, a um membro do cartão, direta ou indiretamente, pelo uso ou não uso de produtos, Por meio desta facilidade. Xii. A entrega de bens e serviços encomendados através dos estabelecimentos participantes será regida pelas condições do comerciante da tomada participante e o Axis Bank não será responsável em caso de qualquer litígio. Xiii. Para obter detalhes sobre os termos e condições dos estabelecimentos participantes, o Cliente do Cartão de Crédito do Banco Axis pode visitar o site oficial dos estabelecimentos participantes. Estes termos e condições são complementares aos termos e condições do Programa de Recompensa de Fidelidade do eDGE, conforme acordado pelo Cliente do Cartão de Crédito Axis Bank com o Banco Axis. Xiv. Pagamento de encargos de serviço de terceiros todos os valores devidos por um Cliente do Cartão de Crédito do Banco Axis ao Banco do Eixo pelo uso do Cartão de Crédito do Banco Axis ao usar esta facilidade e / ou de outra forma serão regidos pelas condições detalhadas do Cartão de Crédito do Banco Axis. Xv. O Axis Bank pode suspender o resgate de pontos em que a conta do Cartão de Crédito do Banco Axis não esteja em boa situação (vencida ou em cobrança). Xvi. Estes Termos e Condições serão regidos pelas leis da Índia e as partes a submeterem-se à jurisdição exclusiva dos tribunais de Mumbai. Xvii. A Oferta está sujeita às leis e regulamentos aplicáveis ​​e será modificada descontinuada com base na regulamentação vigente em qualquer ponto do tempo e nenhuma das partes estará sujeita a qualquer obrigação ou obrigação ou continuará a implementação da referida Oferta até que os termos sejam modificados por De acordo com a lei alterada em vigor nesse momento. Caso a Oferta não possa ser continuada sem o cumprimento total da lei vigente em qualquer momento, a presente Oferta será considerada encerrada imediatamente a partir da data da entrada em vigor da lei alterada que restringe a proibição da Oferta. Xviii. All other terms conditions of Axis Bank related products apply. Redemption at Online Merchant Stores: i. Customer should have minimum point balance of 300 Reward points to do a redemption at an online merchant store using eDGE Loyalty Reward points. Ii. The minimum bill value should be greater than or equal to Rs.60 iii. The facility of redeeming eDGE Loyalty Reward points for purchases at participating online merchant stores are available only on eligible Axis Bank Credit Debit Cards. For the complete list of Axis Bank Credit and Debit Cards on eDGE Loyalty Rewards Program, please visit edgerewards. axisbank. Iv. Only eDGE Loyalty Reward points can be used to redeem for products and services through participating online merchant stores. Points cannot be clubbed with cash on any other monetary form to avail this service. v. The facility of redeeming eDGE Loyalty Reward points for purchases at participating online stores is allowed upto the customers available points for redemption. vi. The list of participating online merchant stores is subject to change and will be updated on eDGE Loyalty Rewards website from time to time. vii. Axis Bank reserves the right at any time, without prior notice, to add alter modify change or vary all terms conditions or to replace wholly, or in part, the Offer by other offers, whether similar to this facility or not, or to withdraw it altogether. viii. In case the card member cancels the purchases made at the participating online merchants by redeeming the eDGE Loyalty Reward points, the corresponding refund the time to process the refund will be governed by the terms and conditions of the participating online Merchants for which Axis Bank cannot be made liable. ix. For cancelled transactions, eDGE Loyalty Reward points will be credited back basis Merchants terms and conditions. X. Axis Bank will not entertain any cancellation request for products redeemed through eDGE Loyalty Reward points, while availing this facility at the online merchant storewebsite. Products redeemed on the online merchant store can be cancelled only on the online merchants website or mobile app. xi. This facility is solely brought to you by the participating online Merchant stores and Axis Bank holds no warranty and is not representative of the delivery, services, suitability, merchantability, availability or quality, either of the facility or the products services availed by you from the participating online merchant stores by the means of this facility. xii. Axis Bank shall not be liable in case the transaction fails or does not go through at the online store while redeeming eDGE Loyalty Reward points for products. xiii. While purchasing products at the online Merchant store, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the purchase does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. xiv. Price of the products offered at the online merchant websitemobile app is available at the merchants discretion. xv. eDGE Loyalty Reward points conversion may vary from merchant to merchant and is subject to change without any prior notice. xvi. Axis Bank reserves the right to extend or terminate this facility without prior notice. Any disputes regarding delivery, service, suitability, merchantability, availability or quality of the productsservices availed from the participating online merchant stores by means of this facility must be addressed, by the Axis Bank customer directly with the online merchant store. Axis Bank shall not entertain any communication in this regard. xvii. Axis Bank shall not be liable for any loss or damage whatsoever that may be suffered, or for any personal injury that may be suffered, to a Axis Bank customer, directly or indirectly, by use or non-use of productsservices availed from the participating online stores by the means of this facility. xviii. Delivery of goods and services ordered through participating online stores will be governed by terms conditions of the participating online stores and Axis Bank will not be liable in case of any disputes. xix. For details on the terms and conditions of participating online stores, Axis Bank Card Customer can visit the official website of the online merchant. These terms and conditions are in addition to the terms and conditions on eDGE Loyalty Rewards Program as agreed upon by Axis Bank Card Customer with Axis Bank. xx. Payment of feesservice chargesall other amounts due from an Axis Bank CreditDebit Card Customer to Axis Bank from usage of the Axis Bank CreditDebit Card on using this facility andor otherwise will be governed by the detailed Axis Bank Credit and Debit Card terms conditions. xxi. Axis Bank may suspend redemption of points where the Axis Bank CreditDebit Card account is not in good standing (overdue or in collection) at its sole discretion. xxii. These Terms and Conditions shall be governed by the laws of India and the parties to submit to the exclusive jurisdiction of courts of Mumbai. xxiii. This facility is subject to applicable law and regulations and would be modified discontinued based on the prevailing law regulation at any point of time and neither party shall be under any liability or obligation or continue implementation of the said facility till such time the terms are modified by the Parties as per the prevailing amended law at that point of time. In the event, that the facility cannot be continued without total compliance of the prevailing law at any point of time, this facility shall be deemed to be terminated forthwith from the date when the amended law restricting prohibiting the facility comes into force. xxiv. All other terms conditions of Axis Bank related products apply. eDGE Loyalty Reward Points . Reward points which a Axis Bank Customer earns on transactions undertaken across banking relationship with Axis Bank, as defined in eDGE Loyalty Rewards Program. Axis Bank Credit Card Customer . A person who holds Credit Card which is issued by Axis Bank Limited. Axis Bank Debit Card Customer . A person who holds Debit Card which is issued by Axis Bank Limited. Merchant shall mean the businessorganization from whom the customer purchases goods and services through such merchants website or any third party website. The productsservices are being offered solely by the merchants and Axis Bank is not sellingrendering any of these productsservices. Axis Bank is not undertaking the business of on-line retail trading or shopping by hosting the Recharges Bookings platform on eDGE Loyalty Rewards website or anywhere else. The customer is free to purchaseavail them from any other storesonline platforms and by using any other payment mechanism. Axis Bank is merely facilitating the payment to its customers by providing the Payment Gateway Services. By hosting the Recharges Bookings platform on eDGE Loyalty Rewards website, Axis Bank is neither guaranteeing nor giving any warranty nor making any representation with respect to the offers made by merchants. Axis Bank is neither endorsing the merchants or any productservice nor is it responsible for salequalityfeatures of the products services under the offer. Axis Bank will not be liable or responsible for any information on the Recharges Bookings platform of eDGE Loyalty Rewards website (or the section thereof to which you will be directed) whether about the merchant or the productsservices being offered. Axis Bank will not bear any obligation or liability if a customer purchasesavails of a productservice under an offer. If you choose to avail of the purchaseavail of a productservice, Axis Bank will neither be a party to nor in any manner concerned with such purchaseavailment nor be liable or responsible for any act or omission of the merchant or the customer. All productservice related queriescomplaints will be addressed by the respective merchants only. The list of participating merchants is subject to change and will be updated on eDGE Loyalty Rewards website from time to time. General terms of use amp service The following terms and conditions apply to all visitors or users of Recharges Bookings platform on eDGE Loyalty Rewards website. Please read these website Terms and Conditions carefully before using Recharges Bookings. By accessing or using this platform you explicitly agree to comply with and be bound by the Terms and Conditions of eDGE Loyalty Rewards. When you access any information or purchaseavail any product services offers of any merchant through this platform then the Terms amp Conditions of the said merchants apply. Customer should have minimum point balance of 300 reward points to do redemption at the Recharges Bookings platform using eDGE Loyalty Reward points. Bank registered email ID mobile number is required to redeem for services at the Recharges Bookings store. With the exception of music download. Customers can redeem products services offered by participating merchants, partially with points and cash at the Recharges Bookings platform. Cash amount can be paid with Axis Bank Credit Debit cards only. Please refer to the Terms Conditions of Pay Balance in Cash section for more details. Part payment by payment mode like credit debit card is available for all Recharges Bookings categories, except for Music Downloads This facility is solely brought to you by the participating merchants and Axis Bank holds no warranty and is not representative of the delivery, services, suitability, merchantability, availability or quality, either of the facility or the products services availed by you from the participating merchants by the means of this facility. While redeeming products services at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. If the products services are being redeemed partially by points and cash, the amount paid by cash will be credited to your account in 7 working days. Payment of feesservice chargesall other amounts due from an Axis Bank CreditDebit Card Customer to Axis Bank from usage of the Axis Bank CreditDebit Card on using this facility andor otherwise will be governed by the detailed Axis Bank Credit and Debit Card terms amp conditions. Axis Bank may suspend redemption of points where the Axis Bank CreditDebit Card account is not in good standing (overdue or in collection) at its sole discretion. This facility is subject to applicable law and regulations and would be modified discontinued based on the prevailing law regulation at any point of time and neither party shall be under any liability or obligation or continue implementation of the said facility till such time the terms are modified by the Parties as per the prevailing amended law at that point of time. In the event, that the facility cannot be continued without total compliance of the prevailing law at any point of time, this facility shall be deemed to be terminated forthwith from the date when the amended law restricting prohibiting the facility comes into force. These Terms and Conditions shall be governed by the laws of India and the parties to submit to the exclusive jurisdiction of courts of Mumbai. All other terms amp conditions of Axis Bank, eDGE Loyalty Rewards related products apply These Terms and Conditions of use and any additional terms posted on eDGE Loyalty Rewards, together constitute the entire agreement between Axis Bank and the customer with respect to the use of Recharges Bookings platform on eDGE Loyalty Rewards website. Website and its contents This site is only for your personal use. All materials provided on this website, including but not limited to all text, logos, designs, service marks, trademarks, graphics, images, sounds, information, software, documents, downloads of any kind, products and services and the selection, arrangement and display thereof, are the copyrighted works of Axis Bank and the participating merchants. You shall not distribute exchange, modify, sell or transmit anything you copy from this website for any business, commercial or public purpose. Any unauthorized use of the content may violate copyright laws, trademark laws, the laws of privacy and publicity and civil and criminal statutes. Axis Bank and the participating merchantsmerchant may add to, modify or remove any part of these Terms and Conditions of Use at any time as it may deem fit merchant. Any changes to these Terms and Conditions of Use or any terms posted on this site apply as soon as they are posted. By continuing to use this site after any changes are posted, you are indicating your acceptance of those changes. Axis Bank and the participating merchantsmerchant may add, change, discontinue, remove or suspend any other content posted on this site, including features and specifications of products or services described or depicted on the website, temporarily or permanently, at any time, without notice and without liability. Axis Bank and the participating merchantsmerchant reserves the right to undertake all necessary steps to ensure that the security, safety and integrity of companys systems as well as its clients and users interests are and remain, well-protected. Towards this end, Axis Bank and the participating merchantsmerchant may take various steps to verify and confirm the authenticity, enforceability and validity of orders placed by you. FLIGHT BOOKING TERMS: Only one flight ticket can be booked at a time at Recharges Bookings platform. For any other flight booking a new redemption request will have to be placed. The total points displayed include all applicable government taxes. You are required to pay the entire amount prior to the confirmation of your booking. There will be no refund for no-shows or any partially unused flights. To avail of infant fares, an infant must be under 24 months throughout the entire itinerary you are booking. This includes both onward and return journeys. If the infant is 24 months or above on the return journey, youll need to make a separate booking using a child fare. Infants must be accompanied by an adult at least 18 years of age. While redeeming for flight tickets at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. If the products services are being redeemed partially by points and cash, the amount paid by cash will be credited to your account in 7 working days. All other terms conditions Axis Bank Debit Credit Card and of the participating merchants apply. As per the airline rules, the standard check-in time begins 2 hours before departure. For Air India flights the check-in time is 3 hours before departure and is at the International Terminal. The passenger needs to check-in at least 45 minutes prior to flight departure (1 hours for Air India and 45 minutes for AI express) else the reservation will be cancelled and passenger will be considered as a no show. Infants must have valid proof-of-age documents showing that the infant is under two years old. All other terms conditions of Axis Bank Debit Credit Card and of the participating merchants apply. Axis Bank will not entertain any cancellation request for products redeemed through eDGE Loyalty Reward points, while availing this facility at the Recharges Bookings platform. Products services redeemed through this facility can be cancelled directly with the participating airline merchant. If you are contacting the airlines directly for Cancellation you are still liable to call the Axis Bank - Customer Service to process your refund. Please inform the Customer Service team at 1800-103-5577 or 1800-209-5577 within 48 hours from the time of cancellation. The cancellation policy will be governed by the terms conditions of the participating airline merchants. For all flight ticket cancellations, the cancellation fee is charged per sector per passenger. Please note that these charges are subject to change by the participating airline partners at their sole discretion and without notice to Axis Bank. In case you have opted for Points Plus Pay facility while booking flight tickets, the cancellation fees will be deducted from the points and cash paid before processing the refund request. Every booking made is subject to cancellation charges levied by the airline, which may vary by flight and booking class. The charges may be verified with the airline and airline service provider by the member. If you are contacting the airlines directly with regards to the modification you are liable to pay the additional price difference directly to the airlines and Axis Bank is not liable for modification changes done to your order or online updates of the order in your account. Some booked fares may be non-refundable per the specific airlines policy. Offline cancellations: Cancellation requests are accepted through phone. However Agent cancellation charges for such offline cancellations may be higher Agent cancellation charges: Over and above the airline cancellation charges, Agent will levy Rs.300 per passenger per segment for each cancellation (This is not applicable for bookings done through Agent for business) Only cancellation requests made telephonic through the airline merchants customer support shall be entertained. Agent shall not be liable to entertain any cancellation requests made through any other medium including but not limited to SMS, e-mail For e-tickets, if your cancellation request is made less than 3 hours before departure, youll need to contact the airline directly to get your reservation cancelled It is mandatory to contact Agent for all refunds, as the airline will not be able to refund your tickets booked. If you need a refund for paper tickets, please send them back to the merchant. Your tickets must reach within 48 hours of the time of cancellation so that they can be endorsed by the airline for you. If your paper ticket gets lost or damaged, the airline will not be able to process a refund request. All cancellations made directly with the participating airline or agent needs to be intimated to Axis Bank within 48 hours by email or phone in order to initiate the refunds process Processing times for cancellation and refund requests vary. Post cancellation request is processed by the participating airline partner the applicable refunds will be credited in 15 working days. TRAVEL RISKS: Travelling to certain destinations may involve risk, wherein the cost and consequences are at your own risk and Axis Bank or any of its airline merchants are not liable to damages, losses or delays that may result from improper documents for entry, exit, duration of the stay, or from travel to such destinations. HOTEL BOOKING TERMS Only one hotel booking can be made at a time at Recharges Bookings platform. For any other hotel booking a new redemption request will have to be placed. The total points displayed include all applicable government taxes. You are required to pay the entire amount prior to the confirmation of your booking. The primary guest must be at least 18 years old to be able to check into the hotel. Check-in time is 12 pm and check-out time is 12 pm. Early check-in or late check-out is subject to availability and the hotel might charge you extra for it. Your stay does not include additional personal expenses like telephone charges, meals that arent part of your meal plan, any hotel services you use (like laundry and room service) or tips. The hotel will charge you directly for these when youre checking out. It is mandatory for guests to present valid photo identification at the time of check-in. According to government regulations, a valid photo ID has to be carried by every person above the age of 18 staying at the hotel. The identification proofs accepted are Drivers License, Voters Card, Passport. Without valid photo ID the guest will not be allowed to check in. Please note - PAN Cards will not be accepted as a valid ID card. The hotel reserves the right of admission. Accommodation can be denied to guests posing as a couple if suitable proof of identification is not presented at check-in. Axis Bank or the participating hotel partners will not be responsible for any check-in denied by the hotel due to the aforesaid reason. Hotels may charge a mandatory meal surcharge on festive periods e. g. Christmas, New Years Eve etc. All additional charges (including mandatory meal surcharges) need to be cleared directly at the hotel. All distances (AirportStation etc.) are approximate and the actual driving distances may vary based on the route taken. While redeeming for hotel bookings at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. If the products services are being redeemed partially by points and cash, the amount paid by cash will be credited to your account in 7 working days. All other terms conditions of Axis Bank Debit Credit Card and of the participating merchants apply. Cancellation Policy Every hotel has a different cancellation policy and the user shall be charged according to the HotelRoom cancellation policy. Axis Bank will not entertain any cancellation request for products redeemed through eDGE Loyalty Reward points, while availing this facility at the Recharges Bookings platform. Products services redeemed through this facility can be cancelled directly with the participating hotel partner. If you are contacting the hotel partners directly for cancellation you are still liable to call the Axis Bank - Customer Service to process your refund. Please inform the Customer Service team at 1800-103-5577 or 1800-209-5577 within 48 hours from the time of cancellation. The cancellation policy will be governed by the terms conditions of the participating hotel partners. In case you have opted for Points Plus Pay facility while hotel booking, the cancellation fees will be deducted from the points and cash paid before processing the refund request. Offline cancellations cancellation requests through phone are accepted. Only those cancellation requests which are made on the phone with the hotel partner customer support team shall be entertained. Axis Bank and the participating hotel partner shall not be liable to entertain any cancellation requests made directly to the hotel without intimating us and also through any other medium including, but not limited to, SMS or e-mail. The participating hotel partner charges a separate service fee of Rs.300 for all offline cancellations. If you dont show up at the hotel, the entire booking amount will be deducted as no-show charges and no refunds will be applicable. Modifications amp Refunds : Changes and modifications are not supported for online bookings once they are made. Do not call the hotel directly for reservation changes or cancellations. The hotels agents cant make changes to or process refunds for these specially-negotiated rates. Axis Bank may debit its own separate charges from refunds made to your credit card or bank account. For hotel booking secured by making a part payment, the remaining payment must be made by the stipulated date else the first payment amount will be forfeited. Post cancellation request is processed by the participating airline partner the applicable refunds will be credited in 15 working days. MOBILE DTH RECHARGES PAYMENTS TERMS Mobile DTH recharge or bill payment can be done for only one mobile number DTH account at a time on Recharges Bookings platform. For another recharge or bill payment a new redemption request will have to be placed. Mobile recharge and bill payment can be done for only bank registered mobile numbers. The total points displayed include all applicable government taxes. You are required to pay the entire amount prior to the confirmation of your recharge or bill payment. Recharges and bill payments once done on Recharges Bookings platform cannot be cancelled. All successful recharges and bill payments are final with no refund or exchanges permitted. You are responsible for the mobile number or DTH account number you recharge or make payments for, and all charges that result from those purchases. Axis Bank participating merchants are not responsible for any recharge or payment done to any incorrect mobile number or DTH account number. It would solely be the responsibility of the customer to ensure the correct number is mentioned at the time of redemption. While redeeming for mobileDTH recharge or mobile bill payment at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. If the products services are being redeemed partially by points and cash, the amount paid by cash will be credited to your account in 7 working days. All other terms conditions of Axis Bank Debit Credit Card and of the participating merchants apply. MOVIE BOOKING TERMS Tickets for only one movie can be booked at a time at Recharges Bookings platform. To book any other movie ticket a new redemption request will have to be placed. The total points displayed include internet handling fees and all applicable government taxes. You are required to pay the entire amount prior to the confirmation of your booking. Movie tickets once booked on Recharges Bookings platform cannot be cancelled Any cancellation request or request for points refundcredit for cancelations done directly with the partner will not be entertained for movie tickets booked on Recharges Bookings store. While redeeming for movie tickets at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. If the products services are being redeemed partially by points and cash, the amount paid by cash will be credited to your account in 7 working days. If you do not receive a confirmation email after submitting payment information, or if you experience an error message or service interruption after submitting payment information, it is your responsibility to confirm the same from your booking history or by contacting Axis Bank - Customer Service at 1800-103-5577, 1800-209-5577. Please check the censor warning ageratingsentry restrictions that maybe applicable from time to time. Please review your booking details carefully before booking the tickets. Axis Bank and participating merchants will not be liable, in case you have filled in or selected wrong venue, movie, date, seats etc. Axis Bank and participating merchants do not permit exchanges or refunds after a ticket has been booked or for lost, stolen, damaged or destroyed tickets. The email confirmation of your movie booking has to be printed and shown at the ticket counter to get a physical ticket. Axis Bank and participating merchants will not be liable in case of no-show for the movie at theatre venue. In such circumstances, any claims with regards to refunds will not be entertained. All other terms conditions of Axis Bank Debit Credit Card and of the participating merchants apply. MUSIC DOWNLOAD TERMS Only one song can be redeemed and downloaded at a time. To redeem another song a new redemption request will have to be placed. Redemption cannot be done for an entire album in a single transaction Music cannot be downloaded on iPhone, iPads, or any other Apple devices through Recharges Bookings store. Please do not redeem your points to download music on Apple devices. Any request for cancelation, points refundcredit will not be entertained for cases wherein music download has been attempted on apple devices. The total points displayed include all applicable government taxes. You are required to pay the entire amount prior to the confirmation of your music download. Music cannot be redeemed with Points Plus Pay facility on Recharges Bookings platform Music once redeemed on Recharges Bookings platform cannot be cancelled While redeeming for music at the Recharges Bookings platform, if eDGE Loyalty Reward points get deducted and the redemption does not go through, the points will be credited into your account in 1 hour. The Download Now link to download the song redeemed will be active on the order confirmation page for 15 minutes only If you do not receive a confirmation email after redeeming or if you experience an error message or service interruption after redeeming, please contact Axis Bank - Customer Service at 1800-103-5577, 1800-209-5577. All other terms conditions of Axis Bank of the participating merchants apply. Any communication or materials sent by you to the site by electronic mail or otherwise, including any comments, data, questions, suggestions or the like will be treated by Axis Bankmerchant as non-confidential. Any material submitted to this site may be adapted, broadcast, changed, copied, disclosed, licensed, performed, posted, published, sold, transmitted or used by Axis Bankmerchant anywhere in the world, in any medium. All cancellations will be governed by the T C of the 3rd party service provider and will be subject to a cancellation fee. This fee will vary for different service providers for different cancellations. A taxa está sujeita a alterações. Only if the 3rd party vendor has a cancellation policy can this be actioned by the service provider only. Axis Bank will not be able to process any cancellation request at their end. Not all redemptions offered by the service center can be cancelled. Axis Bankmerchant reserves the right to deny any user access to Recharges Bookings store if found suspicious or any portion hereof without notice. Axis Bankmerchant is merely providing the intermediary service to its users and therefore not be held responsible for the acts, errors, omissions, representations, warranties, breaches or negligence of any content with regards to the flights, hotels, movie, music, recharges bill payments and other categories that can result in damages of any kind, expenses, personal injuries etc resulting there from. Axis Bank and their respective merchants have no liability and will make no refund in the event of any delay, cancellation, overbooking, strike, force majeure or other causes beyond their direct control and have no responsibility for any additional expense, omissions, delays, rerouting or acts of any government or authority. For any assistance please email or call as per the below details: Pre booking transaction queries A record of eDGE Loyalty Rewards activity for each relationship will be mailed (electronically in the form of a statement to the eDGE Loyalty Rewards Relationship-holder or primary signatory thereof by Axis Bank, on a regular basis, to those who have provided their email id to Axis Bank. eDGE Loyalty Reward Points shall be transferred on a periodic basis from the Axis Bank relationship into the account (the eDGE Loyalty Rewards Account) for the purpose of accruing Points and all the eDGE Loyalty Reward Points shall accrue and expire as described in the Terms Conditions stated here and the Terms Conditions contained in the Statement. An eDGE Loyalty Rewards member can access the transactions for the last three months online at edgerewards. axisbank Any discrepancy on the Statement must be reported to Axis Bank within fourteen (14) days of the statement date, and such reporting is subject t o the Terms Conditions contained herein and in the Statement. Fraud andor abuse relating to earning and redemption of eDGE Loyalty Reward Points in the Program shall result in forfeiture of the eDGE Loyalty Reward Points as well as termination and cancellation of the eDGE Loyalty Rewards membership. Information supplied by a member on redemption of rewards may be used by Axis Bank for administrative andor marketing purposes, without procuring any permission, written or otherwise, from the member. All communication related to eDGE Loyalty Rewards will be sent on the email ID registered on the eDGE Loyalty Rewards website only. By giving us the registered email ID, the member provides Axis Bank the permission to send communication and promotional offers related to the eDGE Loyalty Rewards Program on the registered email ID. Please note: The registered email ID for the eDGE Loyalty Rewards Program may or may not be the registered email ID with Axis Bank. The eDGE Loyalty Rewards registered email ID will not be updated on the Axis Bank records. Any taxes or other liabilities or charges payable to the Government or any other authority body or any other participating merchant establishment which may arise or accrue to a member on redemption of eDGE Loyalty Reward Points as aforesaid or otherwise shall be to the sole account of the member. eDGE Loyalty Rewards Program does not in any way amend the Agreement between Axis Bank and the member regarding any product, purchased by the member and mentioned within the eDGE Loyalty Rewards Relationship and any term referenced, but not defined herein, may be interpreted in accordance with the Agreement entered between the member and Axis Bank (the Member Agreement). Notwithstanding anything contained herein, in the event there is any contradiction between these Terms amp Conditions and the member Agreement, then terms of member Agreement shall prevail. eDGE Loyalty Rewards Program acts in good faith in response to any oral or electronic instruction or inquiry by the member in respect of any matter in relation to this Program and the fulfilment of any reward, the member shall not be entitled to claim or allege any loss, damage, liability, expense, etc. attributable, directly or indirectly, to any such good faith action of Axis Bank and the member shall indemnify and hold Axis Bank fully harmless in respect thereof. All queries in relation to the eDGE Loyalty Rewards Program should be addressed to 1800-103-5577, 1800-209-5577 or to edgerewardsaxisbank or as specified by the program Customer Service Centre from time to time. Loans customers can write to us at Loansaxisbank For NRI customers, the toll free numbers are: USA 1855 205 5577, UK - 0808 178 5040, Singapore 800 1206 355, Canada 1855 436 0726, Australia 1800 153 861, UAE 8000 3570 3218, Saudi Arabia 800 850 0000, Qatar 00 800 100 348, Bahrain 800 11 300. Non-toll free number to India - 91 22 27648000 or to nri. servicesaxisbank or as specified by the program Customer Service Centre from time to time. Credit Card and Debit Card customers can write to us at creditcardsaxisbank amp debitcardsaxisbank respectively. One of the conditions on which eDGE Loyalty Rewards has agreed to allow the member to participate in the Program is that heshe confirms and accepts the Terms amp Conditions as herein contained. eDGE Loyalty Rewards makes no representation and provides no warranty whatsoever, expressed or implied and undertakes and assumes no liability whatsoever, in respect of the quality or merchantability of any reward or the suitability or fitness thereof for any use or purpose. All eDGE Loyalty Rewards shall be accepted by the eDGE Loyalty Rewards Relationship holder at hisher own risk. Axis Bank is not responsible for disputes involving eDGE Loyalty Reward Points, rewards or any other aspect of this Program between joint signers of the Account. Any personal liability arising out of the receipt or use of the Program, or the eDGE Loyalty Rewards Relationship is solely the members responsibility. The eDGE Loyalty Rewards Program is subject to applicable law and regulations and would be modified discontinued based on the prevailing law regulation at any point of time and neither party shall be under any liability or obligation or continue the program till such time the terms are modified by the bank as per the prevailing amended law at that point of time. In the event, that the program cannot be continued without total compliance of the prevailing law at any point of time, program shall be deemed to be discontinued forthwith from the date when the amended law restricting prohibiting the program comes into force. eDGE Loyalty Rewards, Indias only true bank wide loyalty program, has been adjudged as winner of Best Rewards Program, for the 3rd time in a row, at the 10th Loyalty Summit Awards 2017, which is the most prestigious Loyalty Forum in the country, instituted by Kamikaze B2B media India. The program also won awards for the Best Use of Mobile and Best Use of Partnership in Loyalty. i. The event gets together leading B2C brands across all verticals durables, non-durables, retail, travel, financial services, healthcare, telecom to showcase innovation in customer engagement, analytics and customer experience. Ii. eDGE Loyalty Rewards was honored with the 3 awards from amongst some of the best global brands in the service sector, adjudged by a panel of eminent jurists. Iii. We have received these awards 3 years in a row. It is an affirmation of our steadfast commitment towards our customers. In the event of a breach by an eDGE Loyalty Rewards Relationship-holder of these Terms amp Conditions or of any applicable provisions in any policy incorporated by reference herein, or in the event of failure on part of an eDGE Loyalty Rewards Relationship-holder to pay for any outstanding dues within the prescribed time set by Axis Bank or for any other reason whatsoever, Axis Bank reserves the right, at its discretion, to: emspo Terminate and close the eDGE Loyalty Rewards membership in the Program emspo Refuse to award eDGE Loyalty Reward Points emspo Withdraw eDGE Loyalty Reward Points andor emspo Refuse to redeem eDGE Loyalty Reward Points Such suspension and disqualification of eDGE Loyalty Reward Points Relationship-holder may result, at Axis Banks discretion, in the forfeiture of all of the accrued eDGE Loyalty Reward Points in the Relationship-holders account. Axis Bank reserves the right to wholly or partly modify eDGE Loyalty Rewards Program. Axis Bank also reserves the right to change eDGE Loyalty Rewards conversion rate, withdraw eDGE Loyalty Rewards awarded or to change any of the Terms Conditions herein in its absolute discretion and without prior notice to members. In case eDGE Loyalty Rewards comes in conflict with any rule, regulation or order of any statutory authority, then Axis Bank has absolute authority and right to modify or cancel this program to give effect to the said requirements. The data shared by the customer will not be shared with any third party vendor manufacturer. The customers data will not be misused or marketed outside of Axis Bank and will not be sent outside Axis Bank records for any purpose without explicit permission from the customer. The personal information of customer shall not be disclosed to any third party, except as described in this policy. Third party disclosures may include sharing such information with non-affiliated companies that perform support services including those that provide professional, legal or accounting advice to Axis Bank. Non-affiliated companies that assist Axis Bank in providing services to customer are required to maintain the confidentiality of such information to the extent they receive it and to use personal information of customer only in the course of providing such services. Whenever Axis Bank hires other organization to provide support services, other organization shall conform to Privacy Policy of the Axis Bank and shall allow Axis Bank to audit them for compliance. Axis Bank reserves the right to modify alter all or any of the terms applicable to the Program without assigning any reasons or without any prior intimation whatsoever. Axis Bank also reserves the right to discontinue the Program without assigning any reasons or without any prior intimation whatsoever. Banking relationship details along with transactional information of every eDGE eligible customer is shared with a third party vendor to fulfill the program criteria. However, the third party agreement ensures safety and security of our customers. All customers with Axis Bank 3-in-1 (or 4-in-1 account in case of NRI customers) Savings account eligible to transact on Axis Direct are eligible to earn eDGE Loyalty Reward Points subject to following terms and conditions. This whole arrangement shall hereinafter referred to as the program. Points will not be available for orders or investment in IPONCDBonds, Futures Options MF transactions. Points on order are available only after 4th executed order, in a month. On cancellation of the eligible transactions done on Axis Direct, relevant points will be debited from the customers eDGE Loyalty Rewards account. Customer will only earn max 150 points on Equity Investments. Investment value over above 750000- max points available are only 150. Axis Bank and Axis Direct shall determine, from time to time, at its discretion, which eDGE Loyalty Rewards Relationships or actions are eligible for inclusionexclusion in the eDGE Loyalty Rewards Program and how many eDGE Loyalty Reward Points to be earned and on what basis. Points earned through eligible earn actions will be credited to the customers eDGE Loyalty Rewards account by the 20th of the following month. The customer can view these points under the Earn History Tab on the program website or call the Axis Bank call center. Redemption of points earned through trading done using Axis Direct account will fall under the purview of the redemption terms of eDGE Loyalty Rewards program. Email address provided during the registration process will be treated as the email address specific to the eDGE Loyalty Rewards Program and the member will receive all program related email communications on this email address. All redemptions will be fulfilled using the customers Bank registered email ID only. This could be but not restricted to the email ID registered with eDGE Loyalty Rewards program. Points earned on all eligible AxisDirect transactions are valid for a period of three (3) years, starting from the day of the month on which the eDGE Loyalty Reward Points are earned. (For example, if a member has earned eDGE Loyalty Reward Points on 10th January 2013, the eDGE Loyalty Reward Points shall be valid for redemption till 10th January 2016.) Unless used prior to the expiration date, the eDGE Loyalty Reward Points shall expire on such date. Axis Direct shall send the OrderTrade confirmation details on our existing registered E-mail id registered with Axis Direct. This will have no bearing on Axis Bank. The above TCs are in addition to the eDGE Loyalty Rewards program TCs mentioned herein. The above program is subject to changes from time to time as per the policy of the Axis Bank Ltd and Axis Bank at its sole discretion has the right to amend the above conditions and eligibility norms during the currency of this facility. Axis Bank has the right to discontinue this program at its sole discretion any time as Axis Bank deems fit. uma. eDGE Loyalty Rewards Relationship i. Savings Account ii. Current Account iii. Cards: Debit Cards issued by Axis Bank Credit Cards issued by Axis Bank iv. Burgundy v. NRI vi. Loans vii. Forex viii. Inaam Account The new earn structure on spends for the eDGE Loyalty Rewards program will be as follows: Effective 10 th November 2014, a Savings Account customer must maintain a minimum Average Monthly Balance (AMB) of Rs. 25,000 per month to be eligible to earn eDGE Loyalty Reward Points for below mentioned transactions. Corporate and Government Trust Savings Account, no frills and Basic Savings Account are not eligible to earn points AMB between Rs. 25,000 to Rs. 1,00,000 Display Debit Card 2 points on Domestic Spends4 points on International Spends 1. On Ladies First Card earn 5 points for every Rs. 100 spent on Groceries and Apparels 2. On Titanium Rewards Debit Card or Rewards Debit Card - Earn 5x Reward points on Dining Get 5 times the eDGE Loyalty Reward Points every time you dine out using your Axis Bank Titanium Rewards Rewards Debit Card. Cardholders need to use their valid Axis Bank Titanium Rewards Debit Card or Rewards Debit Card as the mode of payment to enjoy 5x eDGE Loyalty Reward Points on dining. The bank will not be responsible for issuing points, if any merchant is not registered under Dining Category. 3. On Titanium Rewards Debit Card and Rewards Debit Card - Earn 5x Reward Points on Shopping Get 5 times the eDGE Loyalty Reward Points on shopping at apparel stores whenever you pay using your Axis Bank Titanium Rewards Debit Card or Rewards Debit Card. Cardholders need to use their valid Axis Bank Titanium Rewards Debit Card or Rewards Debit Card as the mode of payment to enjoy 5x eDGE Loyalty Reward Points on Shopping at Apparel Stores. The bank will not be responsible for issuing points, if any merchant is not registered under Fashion Apparels Category Titanium Rewards Debit Card holders are entitled to 5 cash back on movie spends, both online and box office openings. eDGE Loyalty Reward Points will not be credited to members account for movie transactions 4. On Online Rewards Debit Card for every Rs. 200 spent, earn 2x Reward Points when Utility Bills are paid online . 5. Activation offer on Priority Platinum Chip Card Any new customer transacting with their card activating their card for the first time, within 45 days of account opening, will earn 1000 additional Axis eDGE Reward points. The customer will be eligible for this offer only once. This offer is applicable for new to bank customers (after Oct 01, 2016) holding a Priority account with Axis Bank and having a Priority Platinum Debit Card. . eDGE Loyalty Reward Points earned on the above transactions shall be credited to the members account within 12 working days from the Point of Sales Online transaction. For example: Points for transaction done on 10 th July 2017, will be credited by 26 th July, 2017. Effective 5 th March 2013, below Credit Cards are eligible to earn eDGE Loyalty Reward Points for below mentioned transactions. The Birthday Bonus Points will be credited by the 20 th of the following month. For example: If the birthday falls in the month of January, the 2X bonus Points will be credited in the members account by the 20 th of February. 1 point for Domestic transactions 2 points on International transactions 1 point on EMI Conversion. Fuel transactions done on Axis Bank MasterCard CCIL Credit Card will not be rewarded with any points. eDGE Loyalty Reward Points earned on the above transactions shall be credited to the members account within 12 working days from the Point of Sales Online transaction. For example: Points for transaction done on 10 th July 2017, will be credited by 26 th July, 2017. Axis Pay Card: (Applicable on all MasterCard variant Credit Cards only) 1. Earn 10 points on every Rs. 200 spent on domestic international transactions Activation offer (Axis Pay Card) 1. Earn 50 bonus points on 1st transaction 2. Earn 200 bonus points on completion of first 5 successful transactions eDGE Loyalty Reward points will not be earned on those credit card transactions that have been converted into EMI. Effective 10 th November 2014, a Burgundy customer will earn 3x eDGE Loyalty Reward Points for the below mentioned transactions: eDGE Loyalty Reward Points earned on the above transactions shall be credited to the members account by 20 th of the following month. For example Points for transaction done on 10 th January 2014, Points will be credited by 20 th February, 2014. Effective 6 th April 2015, in order to be eligible to earn points, the combined family AMB should be Rs. 25,000 per month. To earn points on Family Banking transactions, the primary member has to hold Savings Account - Prime and above, whereas other family members added by the primary member, can hold any Savings Account with the exception of Corporate and Government Trust Savings Account, no frills and Basic Savings Account. Family Balance between Rs. 25,000 to Rs. 1,00,000 Family Balance between Rs. 1,00,000 to Rs. 5,00,000 Family Balance greater than Rs. 5,00,000 Addition of Family Member Up to 3 members in a family, excluding the primary account holder Monthly Deposits Amounting to Rs. 50,000 or more. Once a month, per member Electronic Clearance System Transactions (ECS) - Credit or Debit Transactions Maximum of 5 transactions in a month, per member Standing Instructions - Credit or Debit Transactions Maximum of 5 transactions in a month, per member Opening of Recurring Deposit for Rs. 2000 or more Opening an AxisDirect Account One time, per member Funds Transfer between Family Members Up to 2 transfers per month in a family Take any one Family Menu action in your Birthday month Once per member Take any one Family Menu action in the Festival month-December Up to 3 members in a family, excluding the primary account holder Points to be given to Primary Member Points to be given to Primary Member eDGE Loyalty Reward Points earned on the above transactions shall be credited to the members account by 20 th of the following month. For example Points for transaction done on 10 th January 2014, Points will be credited by 20 th February, 2014. Points earned for the 1 st time on any of the above transactions will be credited by 31 st March 2015 Effective 1 st December 2015, below transaction on Axis Direct is eligible to earn eDGE Loyalty Reward Points for below mentioned transactions. Earn Points on every executed orders in a month 4th Transaction onwards Earn Points on Monthly Investments in Equities Investments Greater than 250,000 a month Investments Greater than 500,000 a month Investments Greater than 750,000 a month eDGE Loyalty Reward Points earned on the above transactions shall be credited to the members account by 20 th of the following month. For example Points for transaction done on 10 th January 2014, Points will be credited by 20 th February, 2014. Effective 27 th August 2016, below transaction on Axis Active is eligible to earn eDGE Loyalty Reward Points for below mentioned transaction. USER LOGIN CHANGE eDGE PASSWORD FORGOT PASSWORD Loging Using SSO DOWNLOAD TRANSACTION HISTORY Resend Voucher Alert Message Alert Message Alert MessageLogin Axis Bank Netbanking 038 Mobile internet Banking for Online Payments Axis Bank offers net banking via their website axisbank. You could Login Axis Bank Netbanking amp Mobile internet Banking for Online Payments. Internet banking from Axis bank is quick, easy and secure. Register for Axis bank internet banking and Log-in with your username and password for secure net banking or E-banking. Now monitor, interact and manage your bank account on-line through Axis bank web banking service. you will be able to do multiple things from the comforts of your home or workplace with Axis Bank net Banking 8211 Really a 1 stop resolution for all of your banking desires. you8217ll be able to currently get all of your accounts details, submit requests and undertake a good vary of transactions on-line. Axis Bank E-Banking service makes banking lots less difficult and effective. How Access Axis Bank net banking on Mobile Phone: Axis Bank Net Banking Features Account Details. Fund Transfer-from own accounts or other banks. Value Added Services 8211 Pay Utility bills. Recharge Prepaid Mobile, Create Virtual Cards, Pay Visa Credit Card bills. Request Services 8211 for new Cheque book, Demand Draft (DD), Debit Cards. Related posts:Icici Prepaid Travel Card Login Select The Most Suitable Forex Card For Your International Trip Forex cards are used for making payments while you are travelling especially internationally. These are like pre-paidcards and enable you to access funds in the required country currency. Você também pode complementá-lo dependendo de sua exigência. O cartão permite-lhe retirar dinheiro em moeda estrangeira, verificar o seu equilíbrio e loja. Bancos como o ICICI Bank, o HDFC Bank, o State Bank of India, o Standard Chartered eo Axis Bank oferecem os melhores cartões forex pré-pagos. Direito forex cartão será uma grande ferramenta de poupança. Os cartões de débito e de crédito aplicam uma taxa de serviço que pode variar com o fornecedor na faixa de 2 a 3 para cada uso. Você será cobrado à taxa de câmbio que está sendo usada na data da transação e cobrada uma taxa de conversão de moeda corrente de acordo. Qualquer atraso no pagamento irá atrair uma pena. Os travellers39cheques são maneira aceitável do comércio. But it is limited to the select outlets and customers are charged an encashment have bear fee of 36. As you can see for yourself, the normal banking cards from India will be expensive choice internationally. They will invite surplus and unnecessary charges. They can be avoided when using the forex cards. Quando você usa um cartão forex, você estará usando-o na taxa de câmbio da moeda do país em que você está. Portanto, você vai economizar na taxa de câmbio. Also, you would be saving on expenses if the foreign currency39s value increases as against the rupee. Convenience and security of the forex cards is essential. Você pode obter os cartões forex com uma variedade de moedas - Dólar dos EUA, Euro, Libras Esterlinas, Dólares Australianos, Dólares da Nova Zelândia, Dólares Canadenses, Dólar de Hong Kong, Dólar de Cingapura, Iene Japonês, Franco Suíço, Krona Sueca, Bahts tailandeses, Emirados Árabes Unidos Dirham e Riyal Saudita. Mas, existem poucos cartões forex que irão atender bem ao seu itinerário de viagem e limitar a troca para selecionar apenas moedas. Você precisará de saber sobre a segurança do cartão forex. Será um tipo importante de apoio nas viagens internacionais. Então, aplique para ele rapidamente. Obter um cartão forex, enviando um Formulário A2, prova de passaporte, fundos mínimos necessários e outros documentos necessários. O câmbio é altamente regulamentado com várias regras e regulamentos. In most cases, your top up the forex card isRs. 11.24 lakhs para viagens de negócios e Rs. 4.5 lakhs for personal holiday. Assim, compreenda e selecione os cartões estrategicamente e use-os com cuidado. Neha Sharma um estudante de finanças, adora escrever sobre Forex e Forex cartões. She writes on Smart Forex Solutions , Benefits of using Forex Cards and much more. Assim, não é nenhuma surpresa que ela quer continuar a oferecer informações úteis sobre diferentes aspectos dos cartões Forex. Original article published on SooperArticles BookmarkShare This Page: Recommended Products

Comments